Svar på kommentar:

Mindou ♥ om Svar på kommentar::
Okej, men jag har lite frågor ni gärna får svara på (på bloggen?) *Använder ni era, och era döttrars riktiga namn? För om ni nu inte är fejk, och om ni era barn heter Sofia och ja vad hon nu den andra hette, så borde ni faktiskt vara rätt korkade. Otroligt många personer bloggar, och dom blir bara fler och fler, och om eran blogg blir större och får fler läsare så kanske eran dotter hittar hit? Bara en tanke. Men jag vet inte om jag tror på er. Jag tror faktiskt inte någon pappa skulle vara så dum i huvudet att den startar en blogg som går ut på att berätta sina döttrars hemligheter(?). Inget illa menat mot er, ni verkar vara trevliga. Men ändå.*

Svar: Hej Mindou. Jag kan börja med att säga att vi berättar absolut inte några ''hemligheter''. Vi skulle aldrig berätta någonting som vi tror att våra döttrar vill hålla hemligt. Vi berättar endast enstaka roliga händelser i vardagslivet.
Och nej, vi använder inte våra riktiga namn. Inte för att våra döttrar inte ska hitta bloggen, utan pga. att vi inte vill hänga ut våra döttrar.
Hoppas du fick svar på det du undrade!

Kommentarer
Postat av: Mindou ♥

yey länkning :D

2009-07-08 @ 23:10:03
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0