Min morgon.

I morse vaknade jag klockan 2. Jag gick upp för att leta efter Sofia men hon verkade inte vara hemma, så jag skickade iväg ett oroligt ''vart är du?'' sms. Hon som alltid brukar vara så duktig med att höra av sig.

Jag gick in i hennes rum för att bädda sängen. På lakanen finner jag en stor mensfläck så jag lägger dem i tvätten. Fast det kanske jag inte fick skriva. Haha.

Plötsligt plingar mobilen, det är Sofia. ''är i centrum med Florentina''.
Skönt!

Om ca en halvtimme kommer Ove över för att hämta något Florentina glömde här tidigare idag.
Skriver senare.

/Bengt

Kommentarer
Postat av: C

Nej, det kanske du inte borde ha skrivit!

Ska bli intressant dock att följa denna blogg, tonåringar kan vara så lustiga ibland, fast det kan deras pappor också vara..=)

Ha en bra dag!

2009-07-02 @ 11:36:35
Postat av: klojs - en blogg värd att läsa

haha, det fick du nog inte skriva!

Haha, den här bloggen måste jag följa hihi xD

2009-07-02 @ 13:31:12
URL: http://klojs.blogg.se/
Postat av: Anonym

men fyfan?!

2009-07-03 @ 12:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0