Måndag 6/7-09

Jag vill börja med att be om ursäkt för dålig uppdatering. Både jag och Bengt har haft fullt upp med både jobb och familj de senaste dagarna. För ja, vi har tyvärr inte sommarlov som jag nog tror att de flesta som läser våran blogg har just nu.

Jag tänkte berätta en historia om när Florentina hade skolavslutning för första gången, när hon slutade 6-årsverksamheten. Hon skulle sjunga inför hela klassen och alla föräldrarna. Hon blev såpass nervös att hon kissade på sig, mitt framför alla. Stackars Florentina! Enda sedan dess har hon haft senskräck.

/Ove

Kommentarer
Postat av: johanna

Varför kommenterar ni i flera bloggar och i min blogg "pinsamma händelser i våra döttras vardagar"? Bara en fråga liksom.

2009-07-07 @ 00:40:58
URL: http://snj.blogg.se/
Postat av: Mindou ♥

det luktar fejk..

2009-07-08 @ 12:22:43
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0